De eerste dagen in Engeland - Reisverslag uit Esher, Verenigd Koninkrijk van Lara Zwan - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Engeland - Reisverslag uit Esher, Verenigd Koninkrijk van Lara Zwan - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Engeland

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg Lara

03 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Esher

Hallo allemaal,

Zoals veel van jullie wel weten ben ik zondag naar Engeland vertrokken om hier een jaartje te werken als au pair. Ik denk niet dat ik erg fanatiek zal zijn op deze blog, maar om jullie een beetje een idee te geven van waar ik ben en wat ik doe gooi ik er nu maar alvast een verhaaltje tegenaan.

Ik vloog zondag vanaf Rotterdam naar Heathrow. Nadat ik was uitgezwaaid door paps, mams en Judy en Daisy, Eline en Donna (die voor de verrassing ook waren gekomen:)) kon het dan allemaal echt beginnen. Ik was keurig op tijd bij het vliegtuig (zoals sommigen van jullie weten is dat wel eens anders geweest) en de vlucht was zo kort dat de stewards en stewardessen door het gangpad moesten rennen om iedereen binnen het uur te kunnen voorzien van wat te eten en drinken. (Ik snap dat je bij deze vlucht gratis eten en drinken kreeg. Je hebt er toch geen tijd voor, haha.) Aangekomen op Heathrow stonden de moeder van het gezin (Clare) en de drie kinderen: Isaac (9), Rosa (7) en Claudia (4) me op te wachten (inclusief zelfgemaakte posters en tekeningen). Vader Jamie was thuis, omdat we anders niet in de auto zouden passen. Ze (en ik nu dus ook) wonen in Esher, een soort voorstadje van Londen.

Deze eerste week is eigenlijk nog niet echt zoals normaal. Rosa en Isaac zijn deze week voor het eerst weer naar school gegaan, maar Claudia is nog thuis. Ik ben dus vooral veel met haar. Ik heb inmiddels denk ik al wel 100 knuffels gehad en heel wat uren met Lego gespeeld! Jamie is ook thuis deze weken. Dat is handig, omdat ik van niks weet waar het ligt, hoe het werkt of hoe ik erheen moet rijden. Dat autorijden is hier natuurlijk ook wel iets om even op te oefenen. Ik heb inmiddels een aantal ritjes gemaakt en we hebben het allemaal zonder deuken overleefd:D. Het autorijden op zich is niet zo moeilijk (het autootje waar ik in rij is een automaat), ik moet soms alleen even nadenken over waar het verkeer vandaan komt.

Ik merk nu al dat ik echt niet goed ben in verhalen schrijven, maar ik zal proberen om af en toe eens iets te posten.

Groetjes,
Lara

P.s. Ik heb nu een ander telefoonnummer. Jullie hoeven dus niks meer naar mijn oude te sturen want dat lees ik niet.




  • 04 September 2014 - 07:17

    Karin Meere:

    Hoi Lara,
    Wat leuk om te lezen over je eerste belevenissen in Engeland! Heel veel plezier en succes!
    Gr Karin

  • 04 September 2014 - 13:58

    Donna:

    Leuk Laar! Dat schrijven gaat goed hoor dus zeker vaker doen! :) en met die knuffels komt het gelukkig ook helemaal goed! :D xxx

  • 07 September 2014 - 14:16

    Dia Broerse:

    Leuk om te lezen. Veel plezier en succes met autorijden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lara

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 4295

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: